Kontakt

tel: +420 732 271 707
email: kabesova@jhgroup.cz

Popis cesty k chatě Val:

Cesta od Veselí nad Lužnicí (Veselí nad Lužnicí - Chata Val cca 10 km)
Z Veselí nad Lužnicí je směrovka přímo na Val (mezi náměstím a benzinkou MOL), výjezd z Veselí nad Lužnicí je přes velký most nad železnicí, po pravé straně jsou Veselské pískovny. Dále se přijede k železničnímu mostu (výška mostu je 3,2m a šířka 3,7m). Přijede se do obce Val. Obec se projede rovně a u autobusové zastávky, která je po pravé straně se jede stále rovně (hlavní silnice se stáčí doleva) a vyjíždí se do mírného kopce. Po levé straně je zemědělské družstvo, na kopci se odbočí vlevo a zde bude také první naše směrová cedule Chata Val. Po levé straně bude hájenka Vršková a hned za ní se odbočí doleva do lesa – do zákazu vjezdu.
V lese se již držte směrových tabulí "Chata Val", které vás dovedou do cíle.

Cesta přes Novosedly nad Nežárkou (Jindřichův Hradec – Chata Val cca 30 km)
Cestou z Jindřichova Hradce odbočíte za Stráží nad Nežárkou doprava na Novosedly nad Nežárkou. Z Novosedel nad Nežárkou se jede směr Lomnice nad Lužnicí. Po projetí obce Kolence následuje obec Klec, která bude po vaší pravé straně. Odbočíte doprava do obce, kterou projedete pořád po hlavní silnici. A po výjezdu z obce Klec pojedete mezi rybníky a již zde bude první směrová cedule "Chata Val". Před hájenkou Vršková odbočíte vpravo do lesa do zákazu vjezdu a dále bude pokračovat značení směrovými cedulemi.